niedziela, 19 stycznia 2014

Dzień pierwszy.

Witam wszystkich  :) 
Cześć.
Nie wiem od czego zacząć, więc postanowiłam się najpierw przywitać ;)

Zaczynam pisać bloga, ponieważ czuję, że może mi to w jakiś sposób pomóc i zmotywować mnie do odchudzania. Liczę na wasze wsparcie i to samo oferuję wam. Nie będzie to blog tylko o diecie, będzie to coś w rodzaju pamiętnika. Postaram się tu opisywać moje życie codzienne.

To pierwszy post więc wypadałoby napisać coś o sobie.
Mam 17 lat i chodzę do 1 klasy liceum. Odchudzałam się już wiele razy. Moja najniższa waga przy obecnym wzroście[ 160 cm ]  wynosiła 46 kg. Dzisiaj rano ujrzałam przerażającą liczę - 53.6 kg. Czyli prawie 8 kilo więcej niż było, brawo dla mnie.

Chciałabym odchudzać się w zdrowy i rozsądny sposób, ale wiem że nie będzie to łatwe. Dzisiaj zjadłam ok. 800 kcal. Jednak były to rzeczy, których nie powinnam jeść, więc nie napiszę bilansu. Wstyd byłoby mi to pisać w pierwszym poście. Jutro napiszę dokładnie co zjadłam.
Od ponad tygodnia codziennie ćwiczę. Robię głównie ćwiczenia rozciągające i na brzuch. Jest to chyba najgorsza część mojego ciała.

Moim celem na początek jest znowu zobaczyć 4 na początku wagi.
Myślę, że z wagą 45 kg. czułabym się już dobrze, ale to się jeszcze zobaczy. Tak więc do zgubienia mam jakieś 8-9 kg.

Walczę o taki brzuszek *.* 

Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga. Na pewno się odwdzięczę. Życzę Wam wszystkim powodzenia.

3 komentarze:

  1. Hej też nie dawno zaczęłam pisać :) chętnie będę Cię odwiedzać! Powodzenia :*
    http://motyl-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, tez mam mega problem z brzuchem ;c ale spokojnie, dasz rade. Zrzucic te 8kg to serio nie duzo, sa dziewczyny, ktore chudly po 20-30 wiec co to jest 8 ;* gorzej bedzie z wycwiczeniem takiego cuda ;c ale to tez nie jest nie do osiagniecia ;**
    zycze powodznia ;*

    http://elephant689-proana.blogspot.com/ zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń